Wednesday, September 28, 2016

Hoe Om 'N Sistematiese Benadering Ontwikkel Om Prioritisering Alle Projekte

Hoe om 'n sistematiese benadering Ontwikkel om Prioritisering alle projekte Hoe om 'n sistematiese benadering Ontwikkel om Prioritisering alle projekte Die ontwikkeling van 'n sistematiese benadering tot die prioritisering alle projekte in jou organisasie of departement sinvol, maar hoeveel organisasies regtig dit doen? Te dikwels, sal projekte te begin sonder behalwe, "Dit lyk soos 'n goeie idee." Dit is dus nie verbasend dat ons navorsing toon dat slegs 12,5% van organisasies kyk na hul projekte te sien of hulle strategies in lyn te bring met hul besigheid baie oorweging. Verder 68% van organisasies het geen proses in plek om te help om hul projekte te prioritiseer. Hierdie gebrek aan proses vir projekprioritisering en strategiese belyning is groot redes vir die mislukking projek. Projekprioritisering sluit die identifisering van hoe elke projek in elke afdeling is in lyn met korporatiewe strategie. 'N Suksesvolle projekbestuur stelsel moet projekprioritisering en belyning van projekte met strategie sluit sodat net projekte wat waarde toevoeg kry geïmplementeer. Ontwikkel 'n inventaris van alle projekte in jou organisasie. Een manier om 'n sistematiese benadering tot stand te prioritiseer projekte is om 'n inventaris van alle projekte te ontwikkel, ongeag die grootte of omvang, wat tans deur alle departemente en binne die hele organisasie geïmplementeer word. So 'n inventaris lys sal dit duidelik maak oor watter projekte die onderskrywing van senior bestuur. Dit is omdat, in ons ondervinding, baie organisasies onderskat die ware aantal projekte wat geïmplementeer word. Byvoorbeeld, kan die bestuur van mening dat ongeveer 100 projekte is aan die gang. Maar deur middel van hierdie ondersoek, sal hulle waarskynlik ontbloot die feit dat 'n aansienlik groter aantal projekte is eintlik gewerk, miskien tot 200. So sy geen wonder dat bestuurders met stomheid geslaan oor hoekom mense voel beklemtoon en oor-gewerk! Die hulpbronne organisasies is duidelik oor-toegedeel en dit kan lei tot hoë stresvlakke en verlaagde produktiwiteit. Maak seker dat elke projek het 'n goedgekeurde omvang verklaring en gedetailleerde projekplan. Wanneer die lys van die inventaris van projekte is dit belangrik om te verseker dat elke projek 'n goedgekeur omvang verklaring en gedetailleerde projekplan, want dit sal beïnvloed projekprioritisering besluite. Projekte wat versuim om duidelike omvang en gedetailleerde planne is onderweg na mislukking. Identifiseer en die oorhoofse doel, strategiese belyning en kerndeliverables vir elke projek aan te teken. Na stigting van 'n akkurate inventaris van alle projekte, die volgende stap is om beide te identifiseer en aan te teken die oorhoofse doel, strategiese belyning en kerndeliverables vir elke projek om die prioritisering proses te begin. Die beste manier om dit te teken, is waarskynlik op 'n sigblad sodat dit maklik is om te hersien en te vergelyk projekte. Vestig kriteria vir die bepaling van die impak wat jy van elke projek verwag. Sodra jy die oorhoofse doel, strategiese belyning en kerndeliverables vir elke projek aangeteken, jy is nou gereed om 'n paar kriteria vas te stel vir die bepaling van die verwagte impak wat elke projek op die organisasie sal hê. A bestuurskomitee, wat bestaan ​​uit 'n voorbeeld van bestuurders van verskillende departemente, is waarskynlik die beste taakmag vir hierdie proses. Hulle sal perspektiewe van verskillende uitkykpunte bied om te verseker dat die meeste opsies oorweeg word. Die komitees eerste taak sal wees om in te stem op en vestig die 8220; impact8221; kriteria wat gebruik gaan word in die bepaling van die relatiewe belangrikheid van elke projek. Dit kan die volgende insluit: hoe 'n gegewe projek sal 'n impak die organisasie, hul eie departement, die kliënte, personeel en die organisasies winste. Projekbestuur is 'n proses, die beste verwoord deur die Project Management Life Cycle. Ontwerp om op te tree as 'n eenvoudige gids, die lewensiklus help diegene wat verantwoordelik is vir die bestuur van projekte, ongeag projekte grootte. Wanneer kom die lewensiklus verseker dat die kliënt en die kwaliteit verwagtinge voldoen, en suksesvolle projek planne uitgevoer word om die projek om 'n suksesvolle einde te bring. Rang elke projekte prioriteit vlak. Sodra die inligting op hierdie manier gereël, sal jy in staat wees om elke projek kwantitatief rang, as 'n span, met in-diepte bespreking, en bepaal die vlak van prioriteit. Aangesien hierdie proses baie tyd in beslag neem kan wees, is dit raadsaam om 'n fasiliteerder gebruik om die komitee by te staan ​​met hierdie deel van die proses. Die meer volledige die projek omvang state, sal die meer akkurate besluite op die projekprioritisering omdat projek omvang help om die vermiste elemente in die fondamente vir alle projekte te identifiseer. Kry senior bestuur goedkeuring op die finale posisie van projekte. Senior bestuur moet kyk na die finale posisie van jou komitee het die projekte gegee sodat hulle bewus is van watter projekte is tans aan die gang en hul verwagte relatiewe impak op die organisasie. Met die inligting wat jy verskaf, sal hulle in staat wees om te bepaal watter projekte vorentoe moet beweeg en wat moet uitgeskakel word. Die projekprioritisering proses is 'n belangrike deel van die totale beplanningsproses die organisasie se. Dit sal waarskynlik red jou organisasie miljoene dollars in hulpbronne wat regs af na die onderste lyn sal deursyfer as jy elimineer lae prioriteit projekte of diegene wat nie help om die organisasie of departementele strategiese planne te ondersteun. Michael Stan is die president en uitvoerende hoof van Business Improvement Argitekte. Hy werk met bestuurders en senior bestuurders regoor die wêreld om hulle te help operasionele doeltreffendheid deur middel van strategiese beplanning, leierskap ontwikkeling, projekbestuur en gehalte te verbeter. Michael was instrumenteel daarin om sy kliënte te verminder afval en doeltreffendheid en winste te verhoog met sy duidelike prosesse en gehalte benadering is. Vir meer inligting oor hierdie artikel, kontak BIA (TM) op infobia. ca. Deel die artikel: Hierdie inskrywing is geplaas op Donderdag, Desember 27, 2012 en is geliasseer onder Projekbestuur Guides. Projek Portefeuljebestuur. Jy kan al die antwoorde op hierdie inskrywing deur die RSS 2.0 feed volg. Jy kan laat 'n antwoord. of trackback vanaf jou eie webwerf.


No comments:

Post a Comment